VEELGESTELDE VRAGEN

HOE ZIET DE VERZENDVERPAKKING ER UIT?

Om diefstal tijdens het verzendproces tegen te gaan versturen wij de bestelling in een neutrale verpakking zonder ons logo erop. Ook denken wij aan het milieu daarom recyclen wij zoveel mogelijk verzendmaterialen.

HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS GEACCEPTEERD?

Zodra de bestelling is afgerond en betaald, ontvang je een bevestiging per email met alle bestelgegevens. Zodra je deze email binnen hebt weet je dat de bestelling in behandeling wordt genomen.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Bestellingen van producten die op voorraad zijn en niet gepersonaliseerd worden die op werkdagen voor 12.00 zijn besteld, worden in veel gevallen dezelfde dag verzonden.
Bestellingen, geplaatst in het weekend, zullen op maandag worden verzonden. Binnen Nederland kun je de bestelling in principe verwachten op de dag nadat deze is verzonden. Je ontvangt automatisch een email met track & trace code wanneer het pakket is verzonden.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 6,95 per bestelling. Bij bestellingen vanaf € 75 euro vervallen de verzendkosten.
Voor verzendkosten van bestellingen naar andere landen kunt u een mail sturen naar info@ateliercraline.nl

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

U kunt de bestelling afhalen in Den Dungen. Kies bij het afronden van de bestelling dan voor de optie afhalen.
Wij hebben geen showroom of winkel. Je ontvangt een email zodra de bestelling klaar ligt om af te halen.

KAN DE BESTELLING OP EEN ANDER ADRES WORDEN GELEVERD?

Je kunt bij het afronden het gewenste afleveradres aangeven indien dit afwijkend is van het factuuradres.

WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

Zodra het pakket wordt verzonden ontvang je automatisch een email met daarin de link voor de track en trace code. Met de code kun je het pakket vanaf de volgende ochtend volgen.

KAN EEN PRODUCT WORDEN GERETOURNEERD?

U heeft recht op een wettelijke zichttermijn van 14 werkdagen. Bevalt het artikel niet dan kunt u het binnen die veertien werkdagen terugsturen zonder opgaaf van reden (met een kopie van de originele factuur en uw rekeningnummer), mits het artikel ongebruikt is en in de originele, onbeschadigde verpakking zit.

Uitzondering hierop zijn alle gepersonaliseerde artikelen, deze kunnen niet geretourneerd worden.

De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant en de klant dient het pakket dus voldoende te frankeren. Ongefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen en gaan direct retour afzender. Na ontvangst boeken wij het bedrag binnen twee weken terug.

WAAR KAN IK DE LEVERINGSVOORWAARDEN VINDEN?

Op deze pagina vind je de leveringsvoorwaarden.

HEB JE EEN ANDERE VRAAG?

Bel of mail ons als jouw vraag hier niet tussen staat. Klik hier voor onze contactgegevens